ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ, ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ...

Θα σας πω μία ιστορία και θα σας ρωτήσω μετά τι καταλάβατε. Πάμε.

Τον Ιανουάριο του 2011, ο A. Τσίπρας κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση στον τότε πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου για τις «εξοντωτικές αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς και στα διόδια στις εθνικές οδούς».


«Είναι υπερβολικές οι αυξήσεις στα εισιτήρια των μέσων μεταφοράς», έλεγε ο σημερινός πρωθυπουργός, «κάποιοι εργαζόμενοι των 700 ευρώ θα χρειάζονται ένα μηνιάτικο για να πάνε στη δουλειά τους», τόνιζε και κατήγγειλε την κυβέρνηση ότι «διαλύει το δημόσιο σύστημα συγκοινωνιών». Πέρασαν τέσσερα χρόνια από τότε.

Από τη Δευτέρα ισχύει νέο τιμολόγιο στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών. Οι εργαζόμενοι για να πάνε στη δουλειά τους πληρώνουν 1,4 ευρώ το εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες από 1,2 ευρώ. Η 6μηνιαία κάρτα θα κοστίζει 5 ευρώ παραπάνω, δηλαδή 170 από 165 και η ετήσια 330 από 320 ευρώ. Μία μέρα νωρίτερα, την Κυριακή, είχαμε μία βαρυσήμαντη διαβεβαίωση του πρωθυπουργού στο Τάε Κβον Ντο;

«Αγωνιζόμαστε κάθε μέρα και κάθε ώρα που περνά να ελαφρύνουμε τα βάρη του λαού. Γι' αυτόν τον κόσμο παλεύουμε...».Τι σημαίνει αυτό;

Ο αρμόδιος υφυπουργός Π. Σγουρίδης ήταν …κατατοπιστικός στην ανάλυση του για την αύξηση των τιμών στα εισιτήρια:

«Επιτέλους, αυτός ο οποίος είναι ο χρήστης θα πρέπει να πληρώνει. Αυτός που είναι από τη Λακωνία και τον Έβρο δεν μπορεί να πληρώνει τα ελλείμματα. Στη βάση αυτή, όποιος χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα πρέπει να πληρώνει».


Όχι παίζουμε...

Ισαάκ Διαμαντίδης

Οικονομία, covid business , ενεργειακή κρίση- Με τον Ζάκη Πολυζωίδη