Ανοιχτό Γράμμα - Προς: Υπουργό Παιδείας κ. Φίλη - Ενταύθα

Επειδή σε άκουσα να λες ότι η πρόσκληση που γίνεται από το διαδίκτυο για τη συγκέντρωση στο «Σύνταγμα» με αίτημα: «ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ», συνιστά κίνηση «που κινείται στα όρια της συνταγματικής νομιμότητας», γιατί «υπονομεύει την κυβέρνηση» και γιατί «είναι ανώνυμοι» οι προσκαλούντες, σε πληροφορώ ότι:

Πρώτον: Η παραγρ. 1 του αρθρου 11 του Συντάγματος, το οποίο όλες οι κυβερνήσεις ανασκολόπησαν, ορίζει: «Οι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα».

Δεύτερον: Η παραγρ. 4 του άρθρου 120 του Συντάγματος, το οποίο παραβιάζεται από όλες τις κυβερνήσεις και ΤΩΡΑ από τη δική σου καταργώντας κάθε έννοια εθνικής και λαϊκής κυριαρχίας, που κατοχυρώνεται από το άρθρο 1 παραγρ. 2 του Συντάγματος, επιτάσσει: «Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο έναντι οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία».

Κύριε Υπουργέ,
Ο ίδιος ο πρωθυπουργός και σύσσωμη η κυβέρνηση ομολογείτε ότι εκβιαστήκατε να υπογράψετε να μνημόνια. Συνεπώς είστε μια «κυβέρνηση» που δρα κάτω από εκβιασμούς και ξένων. Άρα δεν υπηρετείτε τα συμφέροντα των Ελλήνων και της πατρίδας.
Παραδώσατε τη σφραγίδα της Βουλής στις Βρυξέλλες όπως σας κατηγόρησε και η προηγούμενη πρόεδρός της.

Κύριε Υπουργέ,
Είναι παγκοσμίως γνωστό ότι στα «όρια της νομιμότητας» κινείται η κυβέρνησή σας, που τάχα κυβερνά το προτεκτοράτο που λέγεται Ελληνική Σοσιαλιστική Δημοκρατία.

Κύριε Υπουργέ,
Ο γράφων εδώ και τρεις δεκαετίες γράφει και προτρέπει τους Έλληνες να εφαρμόσουμε το άρθρο 120 του Συντάγματος, ν’ ανατρέψουμε τις αντισυνταγματικές κυβερνήσεις. ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΘΗΚΟΝ.

Κύριε Υπουργέ,
Επειδή δεν είσαι καλά διαβασμένος ούτε στο Σύνταγμα ούτε στην ιστορία, σε πληροφορώ ότι: Ο γράφων σε άρθρο του στα «Πολιτικά Θέματα» το οποίο είχε τον τίτλο: «Φύγετε – δεν μπορείτε - τελειώσατε» καλούσε την τότε κυβέρνηση να «παραιτηθεί, γιατί η παραμονή της εγκυμονούσε εθνικούς κινδύνους» (βλ. τευχ. της 1 Ιουλίου 1994). Τότε δεν με συνέλαβαν

Να σου θυμίσω, από τα δεκάδες άρθρα μου και τούτους τους τίτλους: «Η ώρα της ταφής του πολιτικού συστήματος» (Πολιτικά Θέματα, της 20-5-1994)
«Ο ιερός» λόχος της εθνικής ταφής (Π.Θ. της 15-7-1994).
«Το χρέος του πολίτη απέναντι στο διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα» (Π.Θ. 16-9-1994) «Η ώρα του θανάτου του πολιτικο-κοινωνικού συστήματος της μαϊμούς» (στα «Πολιτικά Θέματα», 18-11-1994 κ.λπ.).

Κύριε Υπουργέ,
Υποθέτω ότι κάποτε θα διαδήλωνες κατά της εξουσίας και κάποτε θ’ αγανακτούσες εναντίον της, γιατί ήσουν από κάτω! ΤΩΡΑ είσαι στ’ από πάνω και άλλαξες κοινωνική συνείδηση. Δεν το λέω εγώ. Στο είπε ο Μαρξ από το 1859: «Το τι είναι οι άνθρωποι δεν καθορίζεται από τη συνείδησή τους, αλλά αντίθετα το κοινωνικό τους ΕΙΝΑΙ καθορίζει τη συνείδησή τους» (Για να το καταλάβεις καλύτερα διάβασε το έργο μου: «Η κομμουνιστική Ουτοπία», εκδ. β’ «Πελασγός» - Γιαννάκενας – Αθήνα 2013, σελ. 45 επ. όπου το κεφάλαιο: «πως διαμορφώνεται και πως λειτουργεί η συνείδηση»).

Κύριε Υπουργέ,
Η άσκηση συνταγματικού δικαιώματος δεν συνιστά καμμιά υπονόμευση της κυβέρνησης. Μην τρομοκρατείς τους πεινασμένους Έλληνες.
Μην διατυπώνεις ναζίζουσες θεωρίες όπως έκανε παλιά το ΠΑΣΟΚ που έλεγε ότι ΠΑΣΟΚ=Ελλάδα.
Με τα δεδομένα αυτά σε πληροφορώ ότι δέχθηκα αυτή την προσπάθεια με πολύ ανακούφιση και είπα: Επιτέλους να ξεβρωμίσουν οι καναπέδες.

Αλλά
Όταν έμαθα ότι οι πρωταγωνιστές ανήκουν στο εθνικά υπόλογο ΠΑΣΟΚ, ανέκρουσα πρύμνα. Όσοι φέρουν ευθύνη για το σημερινό κατάντημα της πατρίδας δεν έχουν το δικαίωμα να παριστάνουν τον τιμητή.

Αυτή η μεγάλη εθνική και δημοκρατική υπόθεση της ανατροπής του σάπιου πολιτικού συστήματος πρέπει να την αναλαμβάνουν όσοι δεν έχουν καμμιά απολύτως σχέση με τα αμαρτωλά κόμματα.
Πόσες φορές δεν προέτρεψα από τούτη τη θέση όσους ξέρουν από το χειρισμό του διαδικτύου να πάρουν ανάλογη πρωτοβουλία.

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ
ΣΗΜ. όποιος δεν φοβάται το διακινεί και προς υπουργόν.

Του πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
Αθήνα 10/06/2016

Υποθήκες από το πολίτευμα της Σπάρτης:
-«Ο Λυκούργος δίδασκε πως μεγάλη επίδραση στην ανάπτυξη της ανδρείας έχουν τη συνήθεια, η παιδεία, το μάθημα και ο τρόπος ζωής».
-«Ο Αριστοτέλης έγραφε για τους Σπαρτιάτες πως δεν επιτρέπεται να θεωρεί κανείς ότι ένας πολίτης ανήκει στον εαυτό του, αλλά όλοι πιστεύουν πως όλοι ανήκουν στο κράτος, αφού ο καθένας είναι μέρος του και η φροντίδα για τον ένα πρέπει να συμπεριλαμβάνει και τη φροντίδα για το σύνολο».
-«Όλη η φροντίδα των Σπαρτιατών επικεντρωνόταν στην εκπαίδευση των νέων και αυτό το έκαναν για το καλό του κράτους».
-«Η καλλιέργεια της φυλετικής καθαρότητας και η παιδεία ήταν αλληλοσυμπληρούμενες και αδιαχώριστες μεταξύ τους έννοιες».


ΣΗΜ. Τα παραθέματα αντλούνται από το έργο του Γερμανού καθηγητού T. Brake: «H πολιτική εκπαίδευση των Σπαρτιατών» εκδ. β’ από “Το αντίδοτο”, Καλαμάτα 2014.

Οικονομία, covid business , ενεργειακή κρίση- Με τον Ζάκη Πολυζωίδη